Logička priča 47 – zatvorena

Od Julijane sam dobio sledeću priču:

Cetiri svece..
Cetiri svece su polagano gorele…
Bila je tisina i cuo se njihov razgovor.
prva sveca je rekla:“Ja sam MIR…ljudi me neuspevaju sacuvati…nema potrebe da gorim,mislim da cu se ugasiti. “ i odmah se ugasila.
Druga sveca rekla je: „Ja sam VERA…nazalost mnogi ljudi imaju povrsnu veru i ja ih nezanimam…nema smisla da gorim idalje…“tek sto je to izgovorila,dunuo je povetarac i ugasio je.
Treca sveca je zalosno progovorila:“Ja sam LJUBAV…nemam vise snage…ljudi cesto zaboravljaju na mene…“i istog momenta se ugasila.
Nedugo zatim u sobu je uslo dete…“Sta je to,trebalo je da gorite do kraja?“i rekavsi to pocelo je plakati.
Tada se oglasila cetvrta sveca:“Ne boj se ,dokle ja gorim,moci ce mo da upali mo ostale svece.“
KAKO SE ZOVE CETVRTA SVECA???

24 thoughts on “Logička priča 47 – zatvorena

  1. Razmisljao sam koji je odgovor na ovu priču. Prošlo mi je kroz glavu da to mogu da budu samo dve stvari prva je SREĆA, a druga je NADA. Tako da ste svi odgovorili tačno. Sledi nova priča……

Ostavite odgovor

