Logička priča 43 – zatvorena

Moj prijatelj i njegov trogodisnji sinčić bili su prosle godine na Zlatiboru. Odlučili su da se prošetaju oko jezera. Čudilo ih je što oko jezera nije bilo ljudi. Odjednom mom prijatelju je zazvonio telefon. On se javio i nije pricao ni tridesetak sekundi kada se okrenuo da potrazi sinčića, njegov sin je bio na sredini jezera na Zlatiboru.  Moj prijatelj se uplašio zato što ni on ni njegov sin nisu znali da plivaju. U okolini nije bilo čamca, drveta, kanapa, ljudi …. bili su samo njih dvojica. Moj prijatelj se snašao i uspeo je da izvuče svog sina iz Jezera. Kako se moj prijatelj snašao ako kod sebe nije imao ništa osim svoje odeće i mobilnog telefona? Mobilnim telefonom mogao je nekog da zovne da mu pomogne…. ali to nije učinio.

PRICA JE ZATVORENA

Pravila IGRE: U doljem delu ubaci komentar, napiši e-mail, ako ga nemas upisi 123@gmail.com i ispod toga mozes napisati svoje ime, nadimak ili nesto po čemu ćeš uspeti da razlikujes svoj tekst. To znači da tvoji komentari mogu da budu i anonimni. Bitno je da se igramo. U komentaru mozes napisati pitanje, odgovor ili komentar.  Mozes poslati bezbroj komentara sve dok prica ne bude zatvorena. Kad stignem odgovoricu na svaki vas komentar. Bitno je i da procitas komentare i odgovore drugih, tako neces ponavljati pitanja……. SRECNO

26 thoughts on “Logička priča 43 – zatvorena

  1. Mozda je jezero bilo zatvoreno i nije imalo vode(ili je bilo u izgradnji xD ) .Tako je mogao i bez plivanja da dovede sina bezbedno do obale!🙂

    • TASO SVIDJA MI SE KAKO RAZMISLJAS…. ALI PREDPOSTAVLJAO SAM DA JEZERO MORA IMATI VODE…. TEK POSLE TVOG ODGOVORA SETIO SAM SE DA SU TO JEZERO NEKAD PRAZNILI I CISTILI…. ISKRENO JEZERO NA ZLTIBORU DUGO NIJE OCISCENO….. MOZDA IH OVA NASA PRICA PODSETI DA BI TREBALO DA GA OCISTE…..

    • ZANIMLJIV ODGOVOR…. SVIDJA MI SE…. ALI NIJE TACAN…. NE MOGU DA GA PRIZNAM JER BI TO BILO RESENJ MNOGIH LOGICKIH PRICA….. PROBUDIO SE I VIDEO DA JE SVE TO DRUGACIJE…..

  2. Mozda zato sto okolo jezera nije bilo ljudi a u mozda je bilo ljudi u jezeru pa su oni zato uspeli da se spasu.

  3. Да ли је језеро било исушено?
    или
    можда је то све пријатељ доживео у сну, па се пробудио?????

    • JEZERO JE BILO ZALEDJENO…. OVE PRICE SAM SE SETIO KADA SAM NA JEZERU VIDEO NATPIS “ ZABRANJENO ICI PO ZALEDJENOM JEZERU“. … MADA SU OVO JEZERO NEKADA CISTILI PA JE BILO MOGUCE DA JE ISPRAZNJENO…. OVO JEZERO ODAVNO NIJE OCISCENO….

Ostavite odgovor

