Logička priča 21 – zatvorena

Nalaziš se na raskrsnici i ne znaš gde ćeš dalje. Tu srećeš dva brata blizanca. Jedan laze, a drugi govori sitinu. Oni znaju koji je put pravi kojim treba da ideš da bi stigao do kuće. Šta ćeš uraditi da saznaš kojim putem treba da ideš?

PRICA JE ZATVORENA

Pravila IGRE: U doljem delu ubaci komentar, napiši e-mail, ako ga nemas upisi 123@gmail.com i ispod toga mozes napisati svoje ime, nadimak ili nesto po čemu ćeš uspeti da razlikujes svoj tekst. To znači da tvoji komentari mogu da budu i anonimni. Bitno je da se igramo. U komentaru mozes napisati pitanje, odgovor ili komentar.  Mozes poslati bezbroj komentara sve dok prica ne bude zatvorena. Kad stignem odgovoricu na svaki vas komentar. Bitno je i da procitas komentare i odgovore drugih, tako neces ponavljati pitanja……. SRECNO

32 thoughts on “Logička priča 21 – zatvorena

  1. POKUSAJTE DA RESITE PRICU DOK JE NISU PROCITALI TASA, STEFAN, MILOS I VELJKO…… OVOG PUTA IH POHVALJUJEM…. MOZDA SAM NEKOG PROPUSTIO DA POMENEM OVDE…. ALI ONI SU VIŠE PUT PRVI DALI ODGOVOR…. I NAJVIŠE NJIHOVIH ODGOVORA SAM MORAO DA OBRISEM DA BI SE JOS MALO IGRALI…..

      • Mozda obadvojica lazu i rekli bi mi pogresan put, a ja bih onda otisao u suprotnom pravcu od tog gde su oni rekli

      • JEDAN LAZE A DRUGI GOVORI ISTINU…. TESKO JE LAZOVA OTKRITI SAMO PO PONAŠANJU….. TU BI TREBALI DA SMO STRUČNJACI ZA OTKRIVANJE LAZOVA…. ALI TO NISMO….

  2. KAD VIDIM IME ODMAH ZNAM DA JE ODGOVOR TACAN I DA MORAM DA GA BRISEM…..ODLICNO TASO….ODGOVOR JE TACAN…. I NARAVNO IZBRISAN…. DA BI I DRUGI IMALI SANSE….

  3. Mozda obadvojica lazu i rekli bi mi pogresan put, a ja bih onda otisao u suprotnom pravcu od tog gde su oni rekli.

  4. pitacu ih da li su blizanci ako jedan kaze da jesu,a drugi da nisu poverovacu onom koji kaze da jesu.

    • ODLIČAN NAČIN…. NEŠTO KAO ŠTO JE TEUFIL PITAO DA LI STE VI BRAĆA BLIZANCI? …. POGLEDAJ KOMENTAR IZNAD….. I TO ZAISTA JESTE JEDNO OD REŠENJA….ALI POSTOJI JOŠ JEDNO KOJE JE PO MENI ELEGANTNIJE…. OVO MOZE DA BUDE JEDAN OD TACNIH ODGOVORA ALI NE I ONAJ KOJI SAM JA TRAZIO…..

  5. Pitala bih jednog brata sta bi mi tvoj brat rekao kojim putem , a verovatno bi mi rekli pogresan put ja bih odabrali taj drugi put !🙂

    • MARIJA TO JE TACAN ODGOVOR…. KADA PROBAS NACRTAS SLIKU KAO JA NA CASU I NACRTAJ DVA BRATA…. JEDAN GOVORI ISTINU A DRUGI LAZE… ZAMISLI DA PITAS ONOG KOJI LAZE ON BI SLAGAO ONO ŠTA KAŽE NJEGOV BRAT…. AKO PITAS BRATA KOJI GOVORI ISTINU ON ĆE REĆI LAŽ SVOG BRATA….. TAKO DA JE TVOJ ODGOVOR TAČAN….. TO JE ONAJ ODGOVOR KOJI SAM JA TRAZIO……

  6. Pitao bih obojicu šta bi rekao njihov brat? ovaj što govori istinu bi pokazao pogrešan put, a ovaj što laže isto pogrešan?

    • VELJKO…. OVO JE TAČAN ODGOVOR…. AKO ZAMISLITE SITUACIJU… PLUS I MUNUS DAJU MINUS…. TAKO DA ĆEŠ DOBITI POGRESAN PUT KOJIM NARAVNO NEĆEŠ IĆI…. BRAVO VELJKO…..

  7. Pitam jednog od brace da li tvoj brat zna pravi put, ako on odgovori da onda on ne laze a ako odgovori sa ne onda ona laze.

  8. Pitam ih da li znaju koji je pravi put, a onaj koji kaže da govori istinu odgovoriće mi i koji je pravi.

  9. Pitam ih da li znaju koji je pravi put, a onaj koji kaže da govori istinu odgovoriće mi i koji je pravi.

    • TVOJ KOMENTAR NIJE ODMAH IZLAZIO ZATO ŠTO JE PODEŠENO DA JA MORAM PRVI KOMENTAR DA ODOBROM…. SAD CE SVEKI SLEDECI KOMENTAR AUTOMATSKI DA SE POSTAVI…. TO JE PODESENO RADI ZASTITE JER OVO NAJVIŠE ČITAJU DECA….. HVALA NA RAZUMEVANJU…. SLEDECI KOMENTAR CE AUTOMATSKI BITI POSTAVLJEN…. POGLEDAJTE SLEDECU PRICU….

  10. Reći ću im: Da li bi ste mogli da me odvedete do vaše kuće? Onaj koji laže bi mi rekao ne, a onaj koji govori istinu bi mi odgovorio da i odveo me u pravom smeru.

  11. DA SUMIRAM NA KRAJU…. SVAKA PRICA NE MORA DA IMA JEDNO RESENJE…. KAKO VIDITE OVA PRICA IMA JAKO PUNO RESENJA….. NARAVO PRVA JE TASA, A ONDA TEUFIL, MARIJA, VELJKO, AV I LOGOSPACE KOJI JE PRVI PUT SA NAMA…. BRAVO ZA SVE UČESNIKE…. IDEMO NA SLEDEĆU PRICU…. OVU ZATVARAMO…..

  12. pitaćete jednog brata šta bi njegov brat rekao koji je pravi put i ići će te suprotnim putem od datog odgovora

Ostavite odgovor

