OŠ „Milica Pavlović“

Na zahtev moje dobre kolegenice Katarine Dragutinović, profesorke fizike, posetio sam Osnovnu školu „Milica Pavlović“.  U toj školi sam održa prvi čas koji sam nazvao „Fizičarenje“.  Ovim časom sam želeo da pokažem učenicima zbog čega toliko volim fiziku. U dogovoru sa Katarinom Dragutinović, u ovoj školi ću održati još nekoliko časova koji će nositi isti naziv „Fizičarenje“.

Evo nekoliko fotografija koje su nastale na času. Na kraju ove stranice voleo bih da učenici koji su prisustvovali ovom času napišu svoje mišljenje. Potrebno je da uz komentar napišu i svoju e-mail adresu.

DEMONSTRACIONI OGLEDI KOJE SAM POKAZAO UČENICIMA

1.      HVATANJE NOVČIĆA – PRVI NJUTNOV ZAKON

2.      IZVLAČENJE PAPIRA ISPOD ČAŠE I ŠOLJICE – PRVI NJUTNOV ZAKON

3.      PING-PONG LOPTICA PODIŽE FLAŠICU – DRUGI NJUTNOV ZAKON

4.      NJUTNOVA   KOLEVKA – ZAKON ODRŽANJA ENERGIJE

5.      STAKLAREVA LJUBAV – MOĆ VAKUMA

6.      MAGICNA BILJKA I MAGICNO PERO – POTISAK

7.      NEONKA SIJA U RUCI – ELEKTRIČNA STRUJA

8.      INFLUENTNA MAŠINA – ELEKTRIČNA STRUJA

9.      ELEKTRONSKI SKALPEL – ELEKTRIČNA STRUJA

10.  TELEKINEZA – ELEKTROSTATIKA

11.  SVIRANJE NA ČAŠAMA – ZVUK

Ostavite odgovor

